Tento web používa súbory cookie na poskytovanie služieb, prispôsobenie reklám a analýzu prenosov. Používaním tohto webu vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookie. close


    COVID-19 INFO: Vzhľadom na súčasnú situáciu zapríčinenú koronavírusom SARS-CoV-2 nastáva oneskorenie dodania Vašej objednávky až o niekoľko dní.
Ubezpečujeme Vás, že urobíme všetko, čo je v našich silách pre to, aby sa Vaša objednávka dostala ku Vám čo najskôr. Ďakujeme za pochopenie.    

Kategórie

Katalóg Güde v PDF

Nové produkty

Všetky nové produkty

Náhradné diely Güde

NÁVOD ako objednať náhradné diely
Návod v PDF pre jednoduché objednávanie náhradných dielov Güde

Často kladené otázky (FAQ):

Spoľahlivo a jednoducho si môžete objednať diely pár kliknutiami prostredníctvom nášho on-line katalógu náhradných dielov. Telefonické objednávky náhradných dielov nie sú možné kvôli vysokej chybovosti. V prípade problémov s určením náhradného dielu v rozkrese alebo iného závažného problému vo fáze objednávky nás kontaktujte na email diely@gude.sk.

V oficiálnom e-shope značky Güde kliknite na odkaz Náhradné diely Güde v hlavičke stránky alebo odkaz NÁHRADNÉ DIELY pod zoznamom kategórií, cez ktorý sa dostanete na podstránku Náhradné diely Güde, na ktorej je hneď prvý odkaz na vstup do on-line katalógu náhradných dielov Güde, kliknite naň a môžete začať s objednávkou náhradných dielov.

Pre vrátenie náhradných dielov platia rovnaké pravidlá ako pri vrátení tovaru objednaného cez e-shop, celý postup nájdete TU. V skratke: nepoužitý diel je možné vrátiť v lehote 14 dní od prijatia, vrátením na našu adresu. K dielu, ktorý chcete vrátiť priložte číslo faktúry a IBAN, na ktorý sa vrátia všetky platby, ktoré sme od Vás prijali, a to v lehote 14 dní od prijatia odstúpenia od zmluvy. Pamätajte však, že to platí iba v prípade, ak sa zákazník považuje za "spotrebiteľa" a diel nebol určený (objednaný) osobitne pre jedného zákazníka. Náklady na vrátenie znáša spotrebiteľ.

Nepoužitý diel je možné vrátiť v lehote 14 dní od prijatia, vrátením na našu adresu. V balení je potrebné zaslať buď číslo faktúry alebo jej kópiu. Bez týchto dokladov vrátenie NIE JE MOŽNÉ. Následne bude vystavený DOBROPIS. Cena za prepravu a náklady na vrátenie znáša objednávateľ.

Ak použijete vyhľadávanie podľa sériového čísla, program Vám nájde nie len Váš výrobok, ale určí aj jeho verziu. Niektoré výrobky sa predávajú už roky s rovnakým označením, avšak prešli rôznymi vylepšeniami a modifikáciami, pričom pri každom takomto technickom pokroku sa zmenila verzia výrobku. Napríklad diel z verzie výrobku 01 z roku 2009 pravdepodobne nebude pasovať do verzie výrobku 06 z roku 2017.

Sériové aj artiklové číslo sa nachádzajú na výrobnom štítku výrobku. Pozrite si niekoľko príkladov umiestnenia sériového čísla na výrobku TU.

Pošlite nám fotografiu celého stroja spolu s fotografiou náhradného dielu, ktorý potrebujete objednať na e-mail diely@gude.sk.

Po odoslaní objednávky, ak ste zadali Vašu e-mailovú adresu, tak Vám príde potvrdzujúci e-mail. To je dôkazom, že objednávka bola Vami odoslaná a nami prijatá. Ak by sa tak nestalo, skúste na objednanie použiť prehliadač Google Chrome alebo Mozilla Firefox v AKTUÁLNEJ verzii.

Ak máme Vami objednaný náhradný diel u nás na sklade, tak Vám diel v krátkom čase odošleme (bežná doba spracovania je do troch pracovných dní). Ak diel nie je u nás skladom, tak ho objednáme od výrobcu z Nemecka, tovar sa v Nemecku objednáva každý piatok poobede a diely prichádzajú nasledujúci piatok. Po doručení dielu z Nemecka na náš sklad Vám ho odošleme na Vami zadanú adresu, dodanie dielu sa tak predĺži o 7 dní.



Copyright © 2000 - 2020 GÜDE Slovakia, s.r.o.